19785
Status dostępności:
Czytelnia Gorzów Śl.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
rozwijanie inteligencji, kreatywności, rezyliencji i mądrości
nowe formy edukacji : ponad 70 zajęć i scenariuszy psychomotorycznych
Uwaga ogólna
Na okładce: Nowe formy edukacji : ponad 70 zajęć i scenariuszy psychomotorycznych.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 219-222.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Wiele trudności dzieci można pokonać, wprowadzając odpowiednie ćwiczenia ruchowe. Psychomotoryka łączy przeżycia emocjonalno-psychiczne ze zdolnościami motorycznymi, percepcją i doświadczeniami, dlatego wykazuje szczególną skuteczność w pracy nad: - problemami z koordynacją ruchową - zaburzeniami procesów uczenia się - trudnościami wychowawczymi - zwiększeniem koncentracji uwagi. Psychomotoryka pozwala dzieciom nabrać pewności siebie, uczy empatii oraz pomaga kształtować umiejętności społeczne, kreatywność i odporność psychiczną (rezyliencję). Autorzy - cenieni specjaliści z zakresu terapii psychomotorycznej - przystępnie omawiają założenia oraz cele metody i proponują ponad 70 zajęć i scenariuszy do natychmiastowego wykorzystania przez rodziców, nauczycieli i terapeutów. Książka Jolanty i Andrzeja Majewskich to pasjonujące wprowadzenie do zasad i form psychomotoryki, ale też zajmująca narracja, z której można dowiedzieć się m.in., dlaczego Einstein nigdy nie nauczył się angielskiego, jak rozmawiać z dziećmi, aby nas słuchały, i w jaki sposób można kształtować rozwój kognitywno-emocjonalny poprzez psychomotoryczną ofertę ruchową. źródło opisu: https://harmonia.edu.pl.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej